Na rynku znajdziemy tysiące pomysłów na gadżety firmowe, które mogą nosić pracownicy, a także które możemy podarować naszym partnerom oraz klientom. Jednak najczęściej, zaraz obok koszulek z nadrukiem, pojawiają się czapki z logo. Dlaczego są tak popularnym wyborem i co sprawia, że są naprawdę uniwersalne? A także na co zwrócić uwagę wybierając czapki dla swojej firmy? Odpowiedzi na te i inne pytania w poniższym artykule.
Dlaczego czapki są tak uniwersalnym gadżetem?
Czapki reklamowe to gadżety, które cieszą się niesłabnącą popularnością. Przydają się zarówno w pracy, jak i podróży. Jeśli osoby, które zatrudniamy, pracują outdoorowo lub biorą udział w wydarzeniach tego typu, czapki z logo mogą być elementem ich stroju służbowego. Szczególnie w branżach sportowych czy turystycznych. Czapki z nadrukiem i daszkiem nie tylko chronią głowę i oczy przed słońcem, ale są również samoistną reklamą naszej firmy czy marki.
Czapki reklamowe to nie tylko letnie czapki z daszkiem. Możemy wybierać spośród najróżniejszych modeli, także z tych grubych, zimowych, czy dziecięcych, przedstawiających postacie z bajek. Oryginalnym wyborem będą także różnego rodzaju kapelusze damskie i męskie, czy same daszki. Najważniejsze, aby w dość widocznym miejscu znalazło się na nich nasze logo lub nazwa firmy.
Na co zwrócić uwagę wybierając czapki reklamowe?
Pierwszą kwestią, na którą musimy zwrócić uwagę jest fason czapek. Najbezpieczniejszym wyborem są klasyczne czapki w ciemnym lub całkiem jasnym kolorze. Jednak jeśli nasz marka posiada charakterystyczne kolory, możemy zdecydować się na gadżet w tych właśnie barwach. Jeśli nie jesteśmy fanami klasyki i chcemy pokazać się przed klientami jako firma oryginalna i kreatywna, wybierzmy kapelusze lub sportowe daszki. Jeśli jednak zajmujemy się czymś powiązanym ze sportami zimowymi lub prowadzimy kampanię reklamową w miesiącach jesiennych czy zimowych, postawmy na czapki ocieplane, np. polarowe czy wełniane z uszami.
Kolejną istotną kwestią jest rodzaj nadruku. Jednym z lepszych rozwiązań będzie wybór haftu komputerowego. Szczególnie w przypadku czapek zimowych. Jest on bowiem odporny na zamoczenie i pranie. Na czapkach z daszkiem o wiele lepiej będzie wyglądał nadruk cyfrowy, który świetnie sprawdzi się w przypadku wielobarwnych grafik czy napisów.
Zadbajmy także o to aby na konkretnym wydarzeniu czy podczas danej kampanii posiadać czapki w różnych rozmiarach. Niezwykle przydatne jest także posiadanie rozmiarów dziecięcych, ponieważ to właśnie najmłodsi najchętniej noszą wszelkiego rodzaju gadżety.